Geregistreerd op: wo jun 11, 2008 8:44 pm Berichten: 22 Woonplaats: Waalwijk
Ik heb dat ook gedaan maar bij Jo thuis inderdaad een aanrader en voor een mooie prijs je eigen gemaakte goede djembe. Nog een voordeel vel vernieuwen en tunen kun je voortaan zelf doen.
Toen vorige winter mijn djembevel plots knapte (ik schrok mij rot) heb ik het in mijn hoofd gehaald het vel, de touwen en het stof van de ringen zelf te vervangen, met info die ik van internet haalde.
Ik ben hier heel wat uurtjes mee zoetgeweest! Na de onderste ring geknoopt te hebben bleek het stuk touw net iets te kort: herbeginnen Bij de bovenste ring had ik verkeerd gekeken en had ik op het laatste een knoop te weinig: herbeginnen Toen ik uiteindelijk het natte vel op mijn djembe wou plaatsen, pasten de ringen niet meer, ik had het stof te dik gewikkeld : volledig herbeginnen:doh:
Uiteindelijk is het dan toch gelukt, bij het aanspannen bleek nog dat ik de ringen wel recht maar iets te diep op de djembe heb geplaatst waardoor ik nu een iets te hoge rand heb.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum