Geregistreerd op: do jun 26, 2008 4:23 pm Berichten: 67 Woonplaats: Stevoort BELGIË
hallo, ik zoek banden om over de schouders te doen, om rechtstaand te spelen, omdat er dan echt wel heet mooiste geluid uitkomt, kan iemand mij hier bij helpen?
Geregistreerd op: wo jun 11, 2008 12:39 pm Berichten: 45 Woonplaats: Belgium
In Hasselt in de Brico (voor u het dichts bij ) kun je ze vinden in de kleuren groen, geel, blauw, oranje, zwart of wit. Keuze genoeg zou ik zo zeggen.
Een djembe draagband is 4 a 4,5 meter lang en als je hem koopt krijg je er een beschrijving bij, hoe je hem vast moet maken ze zijn ook via http://www.marktplaats.nl te koop
Geregistreerd op: wo jun 11, 2008 12:39 pm Berichten: 45 Woonplaats: Belgium
Davy schreef:
maar dat zijn dan gene echte banden voor djembé, moet je dan zelf het hele ding zelf maken? en hoe doe je dat dan?
Bestaat er dan zoiets als " echte" banden voor djembe? Ik denk dat ze in Afrika al blij zijn met een touw, of een band zoals deze van de "Brico" om hun djembe te dragen... Volgende week in Diepenbeek of in Herk-de-Stad zal ik je tonen hoe deze gedragen moeten worden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum